tiistai 6. marraskuuta 2012

Töissä

Kolme työvuoroa takana 4kk:n kotona löhöilyn jälkeen. Aika hyvillä fiiliksillä. Mukavaa on ollut päästä taas puuhailemaan muutakin kuin kotona lasten sotkuja siivoilla.
Pari ikävää kohtaamista tuli kun ihan kaikki työkaverit eivät olleen ajantasalla mun poissaoloni syistä ja tulivat sitten onnittelemaan vauvan syntymän johdosta. En oikein tiennyt että mitä siinä tilanteessa olisi pitänyt sanoa niin möläytin sitten vaan suoraan että "ei mulla mitään vauvaa ole kun se kuoli". Kyllä mä sen ymmärrän että isossa talossa ei välttämättä juorut kulje kaikkien korviin, itse yleensä oon ollut se joka viimeisenä saa tietää missä mennään :D
Muuten on kyllä ihan kivasti lähtenyt hommat sujumaan. Pieniä muutoksia on tullut sillävälin kun olen ollut poissa mutta mielestäni aika hyvin olen päässyt ajantasalle.

Lapset on ollut vähän ihmeissään kun isi onkin vienyt heitä hoitoon ja äiti on kadonnut töihin jo kauan ennenkuin ovat heränneet. Toivotaan että tottuvat nopeasti.

Ja vielä loppuun pientä mainostusta, täällä mä käyn työkseni hääräilemässä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti